i was just so in love with you..

usch... vilken dag, RADERA.

 började med att åka till skolan, började halv tio med data, sen ringer jasse och frågar om jag vill med till Ängelholm typ tio i tio ? haha, lööönt, hela vägen tillbaka! men ofc jag ville de, eftersom vi skulle till Danne:) bokat tid till nästa tattoo, sååå nice! 25/6 nästa tatto, me like! sen skolan igen, idrott, haha gick som det gick! sen frisör-föna vågor, sen så fixade jag med lite saker, snackat med folk och så.... R..     sen åkte jag till Familia med mamma:), handlade: Tunika,tights,solbrillor, kräm och ett armband! härligt, ska ha de imorgon när vi ska till Torstens! :).. efter de åkte jag hem, micha kom, och vi gick ut och gick en lång runda :) härligt, viktigt! =) hehe.. sen nu sitter vi och chilllar vid vars en data, ska lägga ifrån mig min nu , fixa naglarna? moha.. ajja..

nu drar jag, bilder kommer iiiimorgon, haha gusch, sämst jag är!
  CIAOIAOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0