i'm in love..

**

 usch vilken dag, vaknade kl 0700 och kunde inte somna om, så fick bli data? haha , sen åkte jag med Jasse till skolan, drog vid 0900.. nu sitter jag på datalektion, bara jag,micha&3 till här, segt! ska nog tralla mig ner mot staden sen och shoppa på lunchen? fråga om micha vill med ! hehe.. sen efter lunchen så är det idrott, som jag och Josse håller i ( döda mig ?) sen frisör efter de! sen ska jag hem&städa hela äckliga huset, och det har jag verkligen inte lust för! men måste, för ska på After Work på Torstens med Göran&Lina.j imorgon sen kanske ut, så hinner inte då ;) sen är det Sweden Rock på fredag morgon ! YESBOX! sen 18årsfest för Culle på lördag , så jag och fia drar hem från sr typ vid 2, hem och duscha och skit och mög, sen feest igen ;) tre dagar i rad, de gillas alltid!
                                madde
 Ska fota lite på min nya frisyr och lägga ut idag med om jag har tid! .. nej nu ska jag se om micha behöver hjälp med pp för jag är klar, moha! nice as hell! 


You are my light in the dark
You are the beat in my heart
But that is not enough, will I ever be by your side

Your hair is dancing in the wind
Your eyes are burning up my skin
And I'm so happy when I see, that you are smiling back at me

You're leaving burnmarks on the ground
Thank you God for what I've found
I don't know how, I don't know why
But you're my angel in the night 

 XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0