i'm so crazy about you..

puh, vilken heelg..

 Torsdag: skola, sen drog jag hem och fixade till mig. Sen körde snälla Oskis mig till Ängelholm, för jag inte hann med bussen .. så hem till Göran kl 4, drack en flaska vin med han och Lina ;).. sen drog vi oss ner till Torstens halv5, där Malin&två av hennes tjejkompisar var! åt och drack en massa ;p, sen kom typ 6 st till, så vi satt där hela kvällen typ, drack och snackade, vi stannade till typ halv 11, sen drog vi upp till Göran, snackade, sen drog jag,Frida&Lina (bennygänget?;)) ner till stan, där jag hoppade av, så åkte dem till Åstorp.. RIKTIGT trevlig kväll!
 
Fredag; mådde skit, det är nog hela sammanfattningen av morgonen! fyfan, haha kunde knappt stå upp innan jag spydde, Firmafester är grejer de, gratis är gott! :). haha , i alla fall , hemma 07.30, somnade igen! haha , sen hade jag typ 20 min på mig att packa! sen in till Ängelholm igen, bakis som ett as .. handlade "frukost" med sofia sen tog vi bussen till Hässleholm, yrade runder på tågstationen, sprang som dårar sen tog tåget till Sölvesborg:P hehe .. där hämtade Filly,Marika och Fillyspappa oss, handlade dricka för kvällen, sen drog vi till campingen! satt där och snackade, sen så drack vi och lirade kort och hade riktigt roligt, haha ! sen blev det REGN som fan, jag och fia handlade varsin tröja, fina som fan ;) sen pallade vi inte stanna, jag frös som fan och så :S så snällasnällasnälla eric körde hela vägen till Norje och hämtade oss mitt i natten :) ! TACK , tack stoooora tack! haha shit. sen till ängelholm och yrade, sen deckade jag direkt hemma! skönt

 Lördag: upp&hoppa, till väla med Sarah,Frida,Fia & handla till Cullin! :) sen hem och fixa till oss, sen drog jag&Fia till Franke på förfest, sen drog vi alla till Cullin, där det blev fest, min bordpartner var Erik.S haha trevligt som fasen :) hehe ..  jag fick en "hemlig lapp" som lek att jag skulle vara egoistisk och bara prata om mig själv ? ahha , så dem trodde ju jag var dum i huvudet haha .. ajja.. festade med en massa saknade polare, riiiiiktigt soft var det ! haha :) .. tack cullin<3!
 Sen hemma&avdeckad vid 0400 tiden.. 
 
 Söndag: chilla! (inget jobb! tack gud :)  )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0