Prison Break <3

usch vilken tråkig dag!

skitdåligt väder, jobba, trött, vattnet "funkar" inte? , träningx2 idag antagligen..

 Orkar inte jobba, så väntar bara på att dem ska ringa och säga att jag slipper med tanke på  vädret ;);) hehe.. hade varit skönt.. och ett rör har gått isönder under vårat hus, så vi får inte duscha,använda toaletten eller vaskarna? erhm.. jag är kissig, behöver duscha innan jobb och vill borsta tänderna NU! riktigt illa ;p..

 Ska till träningsakademin och få mitt träningskort också och sen är det även sommarträning ikväll, inte på topp för de, men jag SKA! ..

 Sitter och kollar Prison Break för fulla muggar nu :) min man <3 i love! :D... åååh, vill se alllaa på en gång, men vågar inte, rädd för vad som ska hända! nej back to Prison Break!

 Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0