så trött på att försöka..

ah, sista dagen! skööönt! finns det någon tråkigare skola än Petri? - skulle inte tro de nej...

 Igår så var det skola, städade som fan :( jag och Lotten var askalas-duktiga! medans många satt och glodde på inget.. usch ! ahah ..ajja vi var bra i alla fall :) .. Sen hem, åka och handla med min syster & gick även på familia, sen lagade vi mat till La familia (mutade dock, men vi gjorde ju de ;) )..  Sen fixade jag till lite småsaker ( städade till exempel, äckliga rum!!) Sen gick jag hem till miin Fiiia :D hehe .. Färgade mitt hår? - blev faktiskt bra för att vara hemmafärg! orkade inte med min utväxt, såg sjuuuk ut! så fick bli lite mellanblond färg i :) & så slingade vi sofia för hon tyckte hon behövde de :| hrm, jaa.. ahha megablondin :D så snyggt så.. Sen hem & sussa ..

 Försov mig i morse, fast jag lovat Gunilla att komma och titta på dem som inte redovisat! opsi :) .. ajja, sen missade jag 2 bussar, men nu är jag i alla fall här, sitter i biblan och väntar på att dem ska sluta , vilket är om 2 min ! sen vet jag inte riktigt vad vi har för lektioner eller liknande.. ska städa skåpen idag, allt jag vet i alla fall! hoppas vi inte ska ha idrott, för de skulle vara brännboll ute! och jag vill inte vara ute, kallltt ;)

 Nej , nu ska jag sluta nörda och göra något annat.. Skolavslutning imorgon, TACK GUD!  idag blir det : shopping&fixa till allt tills imorgon och fredag :)..

 XOXO, 

    
jag är trött på att försöka, försöka vara något jag inte är..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0