sjuuuk! = har tråkigt = tråkigt inlägg!!

JAG HAR

En bästa vän: nja, många bra!
Haft ett seriöst förhållande: japp!
Dejtat en av dina bästa kompisar: dejtat innan, sen efter, blivit en av mina bästa! 
Blivit kär vid första ögonkastet: nej, tror inte på sånt
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrikit åt en lärare: hehe ett antal gånger
Kysst någon och sedan ångrat dig: jo de har man väll.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: japps
Några smycken som kostat över 1000 kr: jaa :) min fina ring!

12 DAGENS:
Klädsel: joggingställ / jeans på kvällen
Frisyr: uppsatt i skolan / helt löst på kväll
Låt: GT-faller ner på knä
Vill ha: moneeyy
Drog: huvudverkstabletter
Köp: inget, faktiskt, ?
Godis: en glass ;p
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: döda mig långsamt..


11 FÖRSTA:

Bästa kompis: Michelle.M 
Bil: jaa, mammas?
Kärlek: Salle? aha nej men seriösa blir de Eric!
Husdjur: Tingeling, min hund, som vi fick avliva
Semester: Österrike eller Spanien?
Jobb: På varalövs gårdsfabrik när jag var 11 kanske.
Köpta skivor: Spice girls?
Piercing: öronen
Konsert: Simple plan?
Fylla: ahha , ekeby med Felicia i guess

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Oskiiis :)
Personen som du kramade: Susanna !
Peronen som ringde dig: Cakkan
Du sa till din pappa: ingen aning.......
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Hobbebobbe<3
Alkoholdrycken: Cider
Bilfärd: hem från Susannas stuga
Filmen du såg: hrm, någon i lördags.. Ice Age 2:P
Gången du grät: i torsdags?
Måltiden: lassange hos susanna

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: tror de :)
Våga hoppa bungyjump: neej..
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: guush YES

Kalla dig själv lycklig: oftast!
Hellre ta bilden än vara med på den: nej;)
Kunna gråta över en kille: ja..
Kunna gråta över en tjej: ja, har jag gjort så, ja...
Ljuga för någon: tyvärr, yes
Kunna springa 50mil: never fucking ever..

8 VAD:
Gör du just nu: sitter och skriver detta & msn.
Ska du göra imorgon: sova länge, sen till skolan ett tag sen vet ej
Säger du till dig själv när allt känns svårt: "jag pallar inte mer"?
Har du med dig in på bion: god dricka, fint sällskap & popcorn
Är det för färg på dina byxor: mörkblå jeansfärg.
Är det för väder hos dig just nu: blå himmel, lite småkyligt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: frisyren hehe
Skulle du göra om du vann på lotto: shopppaaa och resa!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. jeans
2. linne
3. kofta
4. trosor
5. bh
6. strumpor
7. armband


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: neej
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: de har dem säker ja..
Använder du huvtröjor: japp, mysigast så
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: jaa:) snart nya tatoon ju :D 2veckor!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta
Solnedgång eller soluppgång: nedgång
Sommar eller vinter: SOMMAR
Vilken ålder har varit bäst hittills: tror faktiskt det var, 14? hehe 
Sova på sida, mage eller rygg: mage,
Kramar eller kyssar: kyss så fall



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0