sleepless night...

japp, det är vad man kan säga om denna natten.. inte sovit än. 05,43 skoj? asljust nu, så inte lönt längre..  

årets längsta och värsta dag! <3


 får väll sätta igång en 4de film? nyss städat klart rummet här så...


 finns här för er, !   vi alla saknar dig
gråten från någon som älskar så mycket, är det värsta som finns,
det tränger in i min själ & nu är det bara det jag hör..
Jag kan inte förstå hur det känns, jag vill heller inte uppleva de,
jag är så grymt ledsen för det som har hänt, och jag tycker så synd om dig e..


Kommentarer
sarah

hoppas du blir glad snart igen <3 tänker på er..

2009-06-22 @ 15:50:47
URL: http://henrikssonsarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0