Sova kan man göra i graven!

"rubrik"- så ser  jag lite pådenna dagen ;).

 Orkar inte skriva i detalj vad jag hittat på, men kan säga så mycket som attt jag varit hemma med Jasse&Thessan, sen åkte vi till Thessan, tittade på kiiiseungarna:).. sen åkte jag och jasse till Malin&Mattias och lekta med Hedda och grillade :).. trevligt! sen hem, och vid 8 tiden kom Therese&Sofia, och guess what, dem åkte nyss hem, eller halvtimme sen kanske? haha.. jag är rädd för att sova själv i vårt stooorastoora hus! men nu är det ju ljust :D så nu är det ingen fara, & en nackdel med, jag är inte trött, så .. sova ska jag inte, men det är överskattat, de kan man göra i graven ;)..
 Så klockan är alltså 04.45, och jag sitter här och glor i mammas säng och myser med Ruuuuben ( katten, hehe) fint namn! japp!!

@cullin


 

Jag kan inte förstå att det är två år sen, två härliga, otroligt spännande och händelserika år. Både bra&dåliga tider, men man måste ha dåliga tider för att uppskatta dem bra! & nu vet jag hur mycket jag verkligen uppskattar dem... 18/6-07

<3            ¤               farhult


Kommentarer
Din Eric

Du är den finaste som finns! Älskar dig så<3 =)

2009-06-19 @ 21:31:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0