It takes time, living in a world when you don't know who to trust..

Jahapp, då ska jag försöka mig på bloggandet igen då efter några månaders uppehåll.. Inte min grej men ska försöka!
Designen kommer jag fixa inom kort, har inte tid eller lust att sitta och göra det nu, så josse får hjälpa mig med det någon dag! hihi..
 
 Jag tänkte faktiskt börja hela bloggandet med att lägga in bilder på mina baggyjeans och mina skor jag köpte igår.

                                                        skornaaa                       skor
                                             Skor från den tyska affären på Familia i hyllinge
                       (som faktiskt har sjukt snygga skor just nu , tar slut snabbt!!) 229 kr!
baggyBaggyjeans, Vera Moda 200 kr!

Ska försöka blogga varje dag nu, men detta får räcka för idag !

   xoxo, 23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0