come in to me...

jahapp..

 Helgen som har gått har sett ut fööljande ;
 
 Torsdag ; jobbade med micha! sen hem, käk och så sen  åkte jag hem till therese, där det var lite tjejer, drack & spelade spel och så;P pallar inte skriva allt men det var skoj , allt står på Fias blogg..
Fredag; massa ärenden på dagen, sen blev det bowling &tacos på kvällen, mamma vann, men jag kom tvåa ifl ;D hehe ..Sen spelade spel @paulssons efter de, skoj som faan haha !
Lördag : gjorde vid på rummet, var hos hedda, handlade med mamma och så. sen  åkte hem till micha på kvällen i alla fall :D haha, lyckad kväll? njäe, haha inte jätte kanske direkt! haha shit.. inga komentarer, sen skaffade jag mig 4 respolare på vägen till sverige igen ;D haha .. roliga, :P. ja, sen mat såklart sen hem !
Söndag: JOBB mellan 11-15, dödstrött efter att fått springa i uppförsbacke till bussen, nog svettig haha ! illa som fan .. jaja, snart till ängelholm & lämna filmerna, måste, blää.... sen chill heela dagen, skola imorogn , me like!



 ALLT , xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0