Du sa att du alltid skulle finnas till hands, men det var en lögn..

Jahapp, idag var man uppe i tid och allt trots att jag inte började fören halv 1 :).. Gick upp klockan åtta faktiskt, bort till Mindy och handlade bullar till mig,adam och jasse :) snäll som jag är! men dem ville inte gå upp :(, kunde inte somna om, så chillade vid tv'n..
 Sen kvart i tolv drog jag&jasse till ängelholm och pratade med tatueraren, jasses tatoo skulle först läka sen kunde vi komma till baka, runt 1juni :), så hinner tänka igenom min tatuering med! :) längtar, så nice känsla!

 Efter de, åkte vi och hämtade Sofia, gjorde frisyr på henne i skolan, sen drog hon&jag till McD och käkade ;), sen hem.. chillat hela dagen, städat, och gjort lite stuffs :), skulle se hockeyn med Malm och några, men tydligen inte, så blir hemmakväll ( som jag faktiskt vill idag? tro de eller ej :) ), med familjen och min lilla Hedda som är här :), så söt .. just nu ser vi Lejon Kungen med henne och måste säga att nu när man är äldre är fan filmen extremt rolig och bra citat :D loove it, och med Hedda så blir den bara roligare! haha :) typ när Simbas pappa kommer från himlen som "moln" så hon bara :|:|:| HOPPA!hoppa neee! hahah , så söt.. 

 Ifl, snart blir det hockey, Sverige-Canada! häärligt :D heja sverige!!!! :D:D!!! sen blir det bara lugnt ikväll, imorgonbitti ska jag ut och gå med mamma,hedda och hobbe :) mys...sen vet jag inte vad som händer ! 

 
  Förvirrad, förlorad&förstörd...  
jag       <3     <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0