FINAAL:)

shoho!
nu sitter jag här och tittar Champeons l. finalen :D HEJA UNITEEEEEEEEED!! my lover boy:), i'm in love..
<333<3<3 Rolando <3Wickman<3<3

haha nej men allvar, var i skolan idag, Andreas kom och var modell för mig :) klippte honom, och det blev bra, taaack Andreas för du ställde upp!

 Sitter här och grubblar över hur jag ska göra i helgen & nästa! ska liksom upp till SWEDEN ROCK:D haha hatar rock ? men ska jobba såfall denna helgen, sen upp, backstage-pass , festa, grilla & ha skoj nästa helgen :D! haha med Filly,Sarah, Sofia<3, och några till ? minns ej :) men fyfan vad nice? igentligen ? ..  meen, såfall åker vi nu på fredag morgon kl 0600, då jag missar egen hårvård, men de får man väll ta! sen kommer vi hem 12 på förmiddagen på måndag, och då missar jag vårat klipprov :S så måste liksom fråga om jag kan flytta det till onsdag istället, sen åker vi då upp nästa torsdag också på morgonen, och då missar jag After Work med Göran&Lina.J, :( meeeeen , vi åker hem tidigt på Lördagen, så vi hinner hem till Cullins 18årsfest :D:D paaarty igen ;) så nice! ser verkligen fram emot de.. Får egentligen lite ångest över om jag åker upp för känns som om jag hoppar över/missar mycket, jobb och plugg och så, men sen tänker jag alltid så : jag lever bara EN gång, & det känns ju inte som att detta kommer hända mig fler gånger i livet? inget jag kommer på sådär bara; ooh, sweden rock hade varit skoj? neejnej! men med dem brudarna, haha , då kan det inte bli mer än skoj :).. haha ! shit, SÅ NICE!

 Nej  nu ska jag försvinna bort mot Bennys & hämta min kycklingsallad, sen fortsätta att se på finalen, hejja min baby <3.. :) hihi, LOVE!
 Imorgon blir det skola, fix, städa huset, PACKA TILL SWEDEN ROOOCK JOBB;P. hihi! sen hem till fia och sova där maby ? .. :) hehe (eget påhitt)  

skriver mer sen, är liksom helt inne på bloggandet nu ! pussspussss
dagens låt blir ju helt klart en som fastnat på huvudet sen Hif , " Fyyfan vad bra det gååår, Henke stannar i ännu ett ååår!" haha :)


Kommentarer
sooofajaaa

Klart du ska sussa hos mig:D:D!!! <3

2009-05-27 @ 21:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0