H O P E

Hellohop!

 Inte skrivit på grymt längre, orkar inte berätta jättemycket, så tar mest bara om valborg,igår och idag ;) hehe..

Valborg spenderade jag med Joannis, vid stack till Rasmus som hade fyllt år, och där var massa treevligt folk :) alltid lika roliga, sen blev det ängelholm!
 Igår så var det ju HIF-MFF, fett gött hif (Y)! nööjd.. sen spelade min pojkvän match :) han är så duktig min Ronaldo <3, 3-1 om jag inte minns fel? och my boy gjorde 2 mål :) duktig kille <33 , i'm in love ;)
<3                                                     <333
 Idag så , ja, det blev bild i morse i typ en halvtimme ?olönt!, sen nu har vi data, ingen lärare, inget jobb då alltså.. Sen har vi idrott, simning, glömt kläder, OPS! så blir chill med Micha, sen har vi prov i frisör, iiiinte bra för har inte pluggat alls! ajaj.. jaja får se hur det går..

 Jag och syster har bestämt oss för att tatuera oss igen, andra tatoon, me like! har inte riktigt bestämt mig än, har lite förslag, så får se, ska runt till olika tatuerare och se lite idag !

Jaja, i'm off!  

 Xoxo, RONALDO<3


Kommentarer
Anonym

hata att han är snyyyygg!! blää

2009-05-06 @ 16:50:09
Anonym

det var sooffe-boob som skrev;P

2009-05-06 @ 16:50:43
Sarah

Glööööm det ., ronaldo är fna min:S

2009-05-06 @ 18:04:58
URL: http://henrikssonsarah.blogg.se/
wickman

ni två henrikssonare ! GLÖM DE! han är min, alltid min <33

2009-05-08 @ 09:01:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0