I cant live, with or without you..

Det blev visst inte ett inlägg, men lägger in bilder när jag har tid, sitter på Praktiken nu.. Göran har lunch, så "passar" salongen ;p hehe .. soft, har precis klippt&slingat Kerstin, så ska hem om en timme! nicenice..
 Idag vet jag inte vad som händer fakstisk? Gymmet idag med kanske? hängt där en del nu för tiden ;) duktig som man är, man måste ju bli fin till sommaren ju !




   Svartsjuka beror på att man inte kan lita på en person..
Osäkerhet beror på svartsjuka..jag och amandav   -osäker, vet inte vad jag ska göra.. j

Jag klarar inte av att du ljugit som du gjort, jag är orolig att du ska fortsätta, därför har jag blivit svartsjuk, jag vet inte om jag klarar detta..<3



Du är alltid steget före mig, alltid ett kast framför,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0