i gotta find you ..

ååh, nu är jag trött i huvudet , vet inte hur många gånger jag gjort om bloggen, & jag är inte nöjd nu heller, håller på att tänka för fullt! men nu får jag nog vila lite :)

 Igår vad det skola ifl, jävligt chill! sen hängde micha med mig hem, sen drog vi till HIF;), soooft! så gött det var igår alltså, gött att dem vann också! :).. wihow! "hääälsa bois från oss... lalala"..

 idag blev det i alla fall praktik sen hemma vid halv 3, bara suttit här:o två & en halvtimme! jäävlar, inte likt mig nu för tiden, satt alltid här innan, men shiit.. haha ajja, ska äta nu tänkte jag .. ikväll blir det väl film & chillmys eller nnågot :);):).. ska nog gymma nu med? hihi, tjuckis..

 Ajja, slut i huvudet så ! xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0