lover, oh lover

tjolitho!

 Sitter på praktiken nu, började här kl 11 idag eftersom vi hade nationella del 2 i matte A idag. Provet gick väl sådär, inte direkt svårt men kändes som att jag stressade mig igenom provet  för att Göran ville att jag skulle vara här kl 11, för han skulle iväg och fixa med sin lägenhet då, men neej han drog NU, tjugo i ett! så hade inte behövt stressa, men ja, det gick nog ganska bra ändå,svarade påalla frågor så,  ja,  vi hoppas i alla fall! .. har ifl nyss käkat lite från Nisses ;) hehe gotti!
                                               <33
 I alla fall, igår blev det skola trots huvudverken&förkylningen!=/, fick stanna HELA skoldagen, för var tvungen att klippa igen på elevtiden!.. Sen hängde michi med mig hem, chillade & gjorde burgare! sen bar det av till HIF;), tog lite tid med biljetterna, men ja man ska inte klaga:D hehe .. sjöng lite och hejjade, men vad fan hjälpte det? inte mycket! men nu sitter man här och kan inte sluta nynna på ramsorna;P.. ajja, sen bar det av hemåt för min del, och micha hem till sig!

 Ikväll vet jag inte vad som händer, kan ju inte träna för är sjukis! tråkigt värre, inte tränat på lääänge, men kanske kan hänga ett tag på friskis i alla fall ;) hehe.. får se om min gympoolare vill med :) hehe.. ajja, annar´s blir det bara film&chill kanske!

 Nej nu skajag läsa bloggar,

CIAO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0