maah boo...

hellu..

 Idag har jag varit hemma, SKÖNT!:) hehe, gjort vid i trädgården (snällt!)+ solat på köpet då ju. :)

Igår var jag och gymmade med Joanna, feetnice!;p


Idag så jaa... micha kommer hit sen :), men det tar ju lite tid för Robin&didi är där och ska käka nu, sen ska hon ju ta sig hela väägen till STRÖVELS:) mihi.. men ifl hon kommer <3 och det är jag glad över! Ska ringa fia nu tänkte jag , tvinga hit henne kanske? för hon ska också va med oss ikväll ;D men hon kan gott komma nu , för jag har TRÅKIGT! och alla, då menar jag alla, ska ju förfaaasen till Bahnhof ikväll ;P ork, typ skitmånga, så känns inte som jag kommer in idag dock att dem alltid går på att jag är 20, moha.. jaja, men inte idag, + micha&fia kommer inte in, och då är det inget skojsigt :)...Så vi får hitta på något annat skoj, men det ska  vi nog kunna fixa :)..    Jajaj, imorgn blir det nog fest med några brudar+ med Telle och hans polare? hoppas på de i alla fall ;).. kan bli jävligt bra alltså, daansa :D juppjupp!

 Nej nu ska jag lura hit sofia :) ha de bra!
(lite bilder, hade bara lust att lägga in lite <3 :) )
madde           jag&jasse        bahnhof 
jag
II. Jag&syster innan årsfest
III. Filip,Emma, Jag&Oskar på bahnhof efter lagfest eller något :)
XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0