..som jag är där för dig.

 Tjolahopp..
 Har inte skrivit på ett tag, minns inte vad jag har gjort heller så ;):)..

 Idag har de bara varit mysdag, vaknade 0800? satte mig vid datorn, haha.. jaja, sen gick jag och la mig ett tag till dock. Sen har det bara varit Väla och andra affärer hela dagen :).. fint väder med, greate!   Handlade en finfin klänning från Gina (bild kommer senare).. 


 Snart bär det av hem till Johanna&Simon, Simon har fyllt år så blir mys&grillning :). härligt!

 Skola imorgon igen, inte bra! för ligger efter som fan i klippningen och sen hoppade jag över provet i onsdags. oupsi..

 jaja, kommer som sagt ett inlägg senare med lite foton :)

 XOXO, 23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0