takes time..

 usch, så sjuk jag känner mig! riktigt illa..
i alla fall, igår låg jag hemma till ca halv 10 ? sen smsar Andreas och Rille och dem mig och vill att jag kommer hem till Rille på fest :).. haha , så kom dit vid elva! Väl när jag kom till ängelholm träffade jag först Carro&Eve, pratade lite med dem :) sen gick jag hem till Rille, alla hade dratt utom Rille,Andreas,Emil.O & Anders :) hehe, men vi hade skoj ;) drack lite och tittade melodifestivalen? som jag hatar? haha .. jaja, sen kom tina&my, sen drog dem ut vid ett, tog taxi till bahnhof, men jag bestämde mig för att hoppa av vid torget och tog bussen till Chrille :) va ett tag med honom&Calle <3 :)! saknaat dem :D! sen vid 3 tiden kom Oskar.L&Eric och hämtade mig, hem och deckade direkt..
bahnhof
Mamma väckte mig kvart över tio? fattade inget, men JO jag skulle ju till loppisen vafan ! :(:P skulle stå med Filly, men hon kom aldrig? så fick stå där själv, segt, men jag gjorde bra affärer fan ;) haha, hjälpte till bra! sålde fett mycket på två timmar så ja.. duktig ja är för klubben ;) haha ..    Nu sitter jag här, Eric,Max&Oskar är ute och kör oskars nya bil, pallade inte hänga med, känner mig sjuk och bakis, nice -not!  Ikväll blir det bara god mat och chill framför tv'n! soft..

 Sho breeh, tack för igår boys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0