varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till..

jahapp,

 Idag blev det jobb, 2 timmar? inte EN kund, där var, svär 3 pers på hela gröningen! haha helt sick, kallt med.. så drog hem, drog till gymmet, och nu är jag hemma.. Vi har fått en kiiiseunge:), en liten svart, han heter Mokie (jojje som valde namn.. hrm?:P) haha jaja, han blev bara avsläppt från en bil :(, vid loppisen i varalöv, så frågade dem mamma om hon kunde ta den, & djurvän som hon är så är det väl klart <3 liiten är den, så smal och spinkig :(.. stackars min lilla miise <3 :)..
 Ikväll skulle jag ju ha festat med Talle och dem ? men vetkar inte bli så, + känner mig fett sjuk :S.. så får se om jag sticker till Möller snart, tjejerna ska dit så :) mysigt!

 Jaja, får se.. nu ska jag mysa med katten ..

 XOXO


Kommentarer
sofiiaa

din mamma undrade om jag ville ta den först! ahahaa, jag är ju inte en djurvän precis hah;)

2009-05-17 @ 00:39:42
wickman

hahah, nej men afan ;D din pappa hade nog gillat en katt till med ;P

2009-05-17 @ 14:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0