-

Gårdagen blev bra, gjorde tacos till mig och eric istället för ut :) sen åkte vi och köpte kladdkaka&glass som efterrätt, hade tänt ljus och så, kanske årets bästa exflickvän? mmmm :) tror det faktiskt!..  Sen la vi oss i varsen soffa och glodde Barca ;P haah .. sen chillade runt och så, sen vid halv2 gick jag och la mig !

 Idag har jag bara kört/städat. blir ut och äta med familjen ikväll!

 imorgon börjar träningen! wihow!!
m
Du kommer aldrig att ändras eller hur.. du kommer aldrig att förstå,
jag tycker synd om dig, specielt dig, för du vet inte vad du håller på med,
dissar vänner för en falsk person, fast vi inte är vänner, så STÖR det mig!
 jag vet hur svårt det är, men förfan stå upp för helvete, du är så jävla lätt!


Kommentarer
Anonym

:S

2009-11-09 @ 16:11:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0