-vs.-

från att vara pigg,glad och nöjd ena dagen till att vara trött,sur och onöjd andra!

Igår var en bra dag, megaduktig i skolan, trots det, glad och trevlig, va med micha, mer än härligt såklart<3.
Idag mega trött, dålig som fan i skolan (två kassa prov), inget gick som det skulle, hittade inte dem perfekta stövlarna, inte heller den perfekta datorn, inte allt det andra jagockså letade efter..
men nu har jag fixat dator, dock populär som den var kommer den inte fören den 16de..:( får stå ut, handlade i alla fall en rosa datorväska! (nöjd)... ska göra om ytterligare  på mitt rum , inte nöjd haha... får se om jag orkar ikväll

Imorgn är det salongen mellan 1000-17/1800, sen direkt till friskis och börja min träning!! gott &även sola ?  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0