allting har en børjan..

Gud så bra vi ær!

 Skolan idag, børjade med idrott vilket var rætt skoj faktiskt, med min vinnarskalle så, wiihooow som vi vann :D haha ..

 Sen mentor, lunch,matte och engelska.. måste sæga att vårat arbete i engelskan kommer bli suuuperboo! och jag och michelle, vi stannade fan till 1605 eller något? och vi slutade ca 1350 kanske? ær vi duktiga eller vad? :).. så bra børjan på skolan och måste sæga att jag faktiskt ær otroligt nøjd med mig sjælv :)

Med tanke på att vi sitter och pluggar nu också då ? :).. hunnit med: skitlångt på Australien arbetet , skrivit våra "brev" pluggat på manikyren och pluggat på svenskan- vilket vi har prov i i båda imorgon, go ussss!!

                                                                                   v.   w


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0