deep inside i'm not a stupid girl....

Efter gårdagen så förstår jag mig inte på folk.. eller efter denna månaden..

 nu är jag lite smånöjd, du har insett hur du själv är, till en början, men du kommer aldrig förändras, du är född såhär, på något konstigt jävla vänster! stackare...

 Jag tänker inte sluta umgås med mina vänner för folk anser det konstigt pga årsskillnaden? ska jag sluta umgås med en kille, som är ca 10 år äldre, för folk tycker det är konstigt? en kille som ställt upp för mig flera gånger, pratar med mig när jag är nere, förstår mig? aldrig i livet, vänner är allt och jag offrar allt annat för mina vänner, sooo keep on talking ...

 Jag hoppas jag inte förstörde något igårkväll, ville bara vara till hjälp, och det verkade det som jag var, ska jag vara ärlig ?jag är stolt över mig själv, så jag tänker inte ta mer skit nu ! säg vad fan ni vill om det , jag bryr mig inte ...

 Årets absolut bästa är mina vänner Jesper,Oskar & micha, jag vet precis vart jag har er alla <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0