Everything i've got..

Igår kväll tittade jag "Paranormal Acitvity" med mamma i soffan när jag kom hem från jobb! i myskläder, HÄRLIGT!
 dock var jag livrädd efter? många säger att den är löjlig, men jag måste säga att såfall är jag med löjlig, för jag var riktigt rädd ahah .. Sen kom oskar och såg en bra film med mig ;D ahha ..e eller "rolig"   Mr.Deeds hrm ahah ..

 Idag skola 0850-smink, sen svenska, nyss lunch och nu svenska igen.. snart samhälle, men får nog lov att skippa :) mihi! hem och göra mat, för man kunde fan itne äta skiten i matan! &på med myskläderna, sen till gymmet senare! bli av med litte fett ;)

 nej nu ska jag leka på FB! ciaoooo



Kommentarer
Sarah

får jag låna den av dig :D?

2009-11-17 @ 14:57:08
URL: http://henrikssonsarah.blogg.se/
wickman

Självklart! jag ska först se hela bara..

2009-11-17 @ 16:35:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0