hoomie..

Sitter i soffannu ,skööönt!

 & FAAAN!!!!jag har glömt åka hem till stefan och bettan och städa? oups? .....

inte det jag skulle skriva men i alla fall.. har varit på väla, handlade bara puder och sminksaker, handlade även julklappar till morfar och "farmor".. :) sen blev detr inte mer:(..

 Åt dock också, and guess what!! haha mitt i allt så slår jag sarah hårt som fanoch viskar  : SER DU VEM SOM STÅR DÄR ELLER? KASSAN, SSEEER DUU? HÄÄR ÄTER VI!!... går och ställer mig brevid, helnöjd, Laila Bagge från idoljuryn;) hahah, maffiiiigt ;) så där stod vi och snackade.. haha nej det gjorde vi inte..;D ahha hade varit lite småpinsamt som en kille gjorde, gick fram och hälsade precis som om han kände henne..

 jaja, skitsdamma.. nu ska jag göra varmoboy kanske? .. hrm.. :):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0