hrm...

jag


inget att skriva om så blir typisk "gillar/gillar inte"


5 saker jag avskyr & totaldissar:

- Sova med strumpor! kan vara det värsta i världen?
- Folk som smaskar!   min värsta fobi..
- Sova själv!   har blivit rätt jobbigt att sova själv efter att vara van att ha någon intill.
Petri Gymnasieskola.. Kan vara årets skabbigaste skola? nästa år blir det NIC!! gott
- Vintern!!   jag HATAR vinter, kallt och äckligt, hade det varit snö-ok. Men nu, regn?-inte ok!

5 saker jag älskar och totalHISSAR:

- Mina älskade vänner! yes, ni vet vem ni är.. & min lilla speciella, min micha!<3
- Spotify!   yes, i love it!
- Overkliga filmer!    som harry potter, finns det någon som älskar det mer än jag ?
- Mys!   musik, ljus, god mat och bara vara med folk man gillar, HÄRLIGT!
- Humor!    ah, bra humor är det bästa i världen, jag älskar att skratta!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0