jobbhelg!

Fredag; skola-gym-hallvärd-jesper(med oskar & micha.)

Lördag: micha till skolan -jag till jobb mellan 13-1710- titta h2=) - hem och äta med mami och ta det lugnt? igen ? .. hrm...

Södang: jobb 10-18, film och chill :)`?

Måndag: träning - jobb !!

                              piff&puff

Den vanligaste frågan nu är väl ; har du tappat stinget? har piff&Puff verkligen tappat stinget? .. alltså, nej ;) skulle det någonsin hända? haha .. once a partystarter always a partystarter !  Vi, eller ja ska väl inte prata för michi här, men JAG kan säga att jag tar bara en allmän paus från omvärlden och livet just nu för att vara helt ärlig? mina dagar består av träning jobb och skola! jag orkar inte mycket mer just nu , självklart vänner med! men ja, jag har segat på partajsidan, men ni klarar er noog.. dock riktigt sugen idag ! och alla har tjatat idag men inte så skoj att vara 17 i alla lägen... ja lovar att ta igen alla dessa helger ;) moha..
Så min lördag består av : jobb, innebandy, filmmys med mamma? :) haha.. upp tidigt imorogn så jag känner mig faktiskt ganska bra i läget:), nej film och biltur kanske? YES :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0