Lördag

somnade 0730, upp 1000, övningsköra mot Siba! dampade och skällde ut alla :) med tanke på att jagOCHmamma var trötta så fick dem det inte lätt, inte roliga att ha och göra med då ! ;p...
Sen väla , köpte present till min bästa booy, mitt ex, eric! han fyller 20 på måndag, men jag har bestämt mig för att träffa honom idag, bjuda honom på middag och ha en trevlig kväll :), han ska ha kalas imorgon men känns lite fel att komma dit... så blir idag :).. har även städat hos Stefan och dem.

wi

Pratade nyss med min pappa? x i taket & jag tvingade honom att han ska köpa ett gymkort till mig! & det får han faskien ta och göra tycker jag !

 

Nu ska jag duscha och göra vid mig lite, kanske äta? inte hunnit det idag haah jo "choklad-gissning" på väla, ÖRK! haha vilken frukost, inte så hungrig dock, men ändå !

                                                          m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0