Thailand

ååh.. snart är det jul fan? läste det på någons blogg och kom och tänka på det själv? .. jag är ingen julfantast direkt? NEJ! gillar inte julen alls, dock finns det bra anledningar till att bara lata sig med tända ljus och tvmys, bara för det är så kallt och ruggigt :)!..

Förra Julen:
jul

Jag&Eric på julafton förra året! härligt eller vad? sick jäkla varmt och otroligt härligt =)


Förra Juldagen:

juldagenjuldagen juldag
Spenderade jag och eric tsm med Australienarna Tyron och Nicole, festade som fan i stan där ;) haha Gaalet!

Nyår:
nyår
Spenderades på Playan när vi senare skulle åka på dagen hemåt!

Detta året:
Jul hemma endast familj och min "farmor"&Lelle och Morfar&hans fru! Thaimat hoppas jag på !
Juldagen vill jag inte tänka på ! livet är orättvist ;)
Nyår: med en reejälfest? i hope so, men dagen efter då JÄVLAR drar vi :D Bad Gastein here we come, be ready ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0