, what a day!

Vilket väder! det spöregnar och blåser somfan, höll på att blåsa iväg innan ! jisses...

Idag har jag varit på salongen mellan 0900-1600, färgade Lina & hon färgade mig efter:P haah , inget av det blev bra? båda har färgat så sjukt mycket så färgen fäster inte haha.. jaja, blev lite bättre i alla fall :)! Sen gjort långhårsuppstänning på sofia inför hennes bal, provar lite olika!
sofia bal

 

 Nu sitter jag hemma, dygnsuuur efter att gått från bussen! sjukt som det regnar:(...  I alla fall, ska snart gå och feeesha till mig lite! känner mig lagom b idag.. Sen ska jag packa träningsväskan, så bär det av till gymmet idag igen ;) härligt!! biff... =)

 Nej mjukisbyxor och te innan träning, mums! och hejs

dressc



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0