"god"dag

Fytusan vad man mår idag...
Vad man ångrar gårdagen!

Nacken,hals och huvud är heltg väck nu alltså!
&har redan haft 3 kunder, snart en färg nu också.. ackack så jobbigt!kan knappt böja nacken!


Blir hem sen efter salongen, klippa en dam till... moneymoney liksom.. ingen träning idag, det hinner jag inte,
dum som jag är; hade jag haft tid hade jag åkt!

Gårdagen blev bara hem efter gymmet, småböla lite över huvudet för mamsi så hon tog hunden och sen gjorde mat&kaffe=) hihiih! sen titta vi film 2330 började Hata Göteborg, jodå, jag höll mig kvar, i love that movie, haha la och skratta för mig själv, som jag brukar !

back to work... soon......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0