Lördag

Blev en bra dag igår, åkte till jasse och lilla Turbo <3.. åååååh så sööt :) min fina lilla vovvssiiing!..

Sen film med sebbe och adam sen hemma vid 3?

mmmm fina turbo hos "moster madde"

Kl09 kom turbo och väckte mig =) hihi, åkte till Lotta&Daniel och åt frukost.. gottigott!

 Ska snart duscha sen senare blir det av mot Calle och förfesta sen fbcfest, om du så vill eller ej!

PARTY PARTY! kommer mer sen när jag gjort vid mig,
slänger in en hälsning till Daniel och Lotta som slaviiiskt läser min blogg varje dag och är ledsna att aldrig får vara med,
så här får nu snyggingar (nöjd daniel?)


Kommentarer
lotta

Hahaha nu e vi nööööjda!:) Lilla Turbo e ju såååååå söt!!! Ha en trevlig kväll, Kram

2010-04-24 @ 13:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0