Torsdag

& fortfarnade riiiktigt kass!

 Halsen vill inte bli bra, och nacken &huvudet håller sin vanliga standarn, vilket vill säga
SJUKT ONT


Igår var jag på salongen, massa kunder fast jag var så kass :( jobbigt värre,
sen var jag tvungen att åka hem vid 16, hem och la mig på soffan och reste mig inte på flera timmar!
så kass man börjar bli & jag var så jävla träningssugen, men icke...



Ska snart till skolan, måste på sminklektionen :(:(... usch, åker i myskläder för ska hem efter den lektionen..
kul att vara sjuk när min lilla heddi ska komm :(? <3... hon kommer idag i alla fall, mysa lite med henne!
ÄNTLIGEN


kul att så många läser bloggen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0