Helgen som gått!

Fredag,
 blev det somsagt fest! blev att åka till oskar på förfest vid 3 tiden? haha..jaja.. klippte oskar och gjorde vid sanna med så tiden gick åt, sen åt vi fyra (johan också) sen festades det hela kvällen! Blev in till hbg, titta Prebens Pågar uppe på söder med hela strövelsgänget ;P sen gick jag och oskar ner till Tivvan och checkade läget, Erson&Tanja jobbade så blev trevligt, sen fick vi dock spriiinga till bussen! sen hem och sova=)

1-fixar sannas hår. 2-dani myser hos johan. 3-dani myser hos mig. 4-oskar myser själv?. 5-blegel och sarah. 6-bengan och max. 7-jag glader. 8-Per var där såklart=) . 9- Sanna..   inga fler bilder, dock massa på annat folk som var där, men inget jag lägger energi på ;p
Lördag,
 ringer mamma och väcker mig vid halv tio ? hrm... det sista man ville kanske? haha.. ajja, hem och fixa för fest:D släkten kom 1400, då korkades det upp redan vid 12 för mig och thina , fixade hennes löshår så ;P.. sen festade vi all day med släkten, 1830 kom alla polare, muuuums vilken härlig kväll love you guys<3!  skulle bli hbg med hela gänget men alla tog sin lilla väg typ ;P så jag,oskar,sanna,johan och sofia gick hem till oskar och badade :D myyyys hela natten med dem och sen sov vi gottgott!

Söndag,
 sooovit !  städat&solat...behövs inför nästa helg, BÅSTAD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0