Onsdag,

and just another day in school.. för  vi har det så jobbigt i skolan, eller?

Nej idag blev det sklan 0900, efter ösregn på morgonen så ingen promenad, poliskontroll och massa klabb! haha , jag och tanja har alltid turen på våran sida känner jag ! ifl, blev snack om Projektarbete, vårt kommer bli AWESOME!!;)

Sen blev det titta dans , tipsrunda(?) jag och emily ägde, hrm! ahha ... Sen fick schema, rätt soft! sen slutade vi !

Har bara fixat med min ipod nu, ska nog iväg och se innebandy sen och sen till en polare och se film? maby baby!..

Ska till praktiken på fredag, måste sancka med el chefo om jag ska fortsätta där, hrm! och vi ska få datorerna i skolan snart, soft som FAN!
 måste göra arbete med, men gör det imogron ;) som jag alltid säger

fuck it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0