Tisdag.

Godmorgon bloggen! eller vad man ska börja med.


Idag börjar jag inte fören halv ett, skönt men ändå segt? så kommer det vara varje tisdag, men man kommer ha något att se fram emot ;DANS <3.. men våran danslokal är inte färdig i skolan (oj oväntat  ?salongen är inte heller klar nämnligen).. så dansen börjar på måndag istället.... idag har vi bara företagsekonomi, och jag kan inte säga att det lockar att få åka dit och lyssna på Lars-Yngve snacka om sin dogge? naah... klarar mig från det.

 Sen idag blir det nog träning, för nu jävlar ska jag tappa mina små kilo jag har kvar här ;) haha ... så kör på mina pills, natruillet och kaffe ( måste fan få kaffe) och en sallad om dagen annars klarar jag mig inte, måste ha mat, i love food, syns kanske ;D ahah ..





Kommentarer
tjockisen #2 (micha)

sån tönt du är mannen, du borde fan inte ens få käka sallad?

2010-09-01 @ 21:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0