Helgen.

Har väl varit helt ok !

I fredagsspelade jag match efter våra dansuppvisningar ( som gick jääävligt bra!) jag skadade dock knäet efter 1;20 eller något? hahah skillat!! aja, jag stukade det i alla fall, sen åkte jag hem och mööös med mah boo !

Lördags så blev det till akuten och titta upp knäet, och det var somsagt en stukning, tog 4 timmar att få reda på det? underbart! aah ... ajja sen blev det hem och fööööörfesta med brudarna sen mot Julfesten med fbc=) YTTERST trevligt =) sen pallade vi inte bahnhof så stack och handlade kääk och sen hem och chilla sen decka! haha .. men shit så bra den festen var, riktigt roligt !

Söndag: blev det åka hem och fixa naglar=) muums så fina dem ääär <3 med mallar, så inga tippar man måste bryta av sen, ytterst bra=) !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0