mad woman, bad woman...

Jahapp, då var det en ny kväll, spenderas dock ensam?! uurh? vad händer här=) haha.. ajja faktiskt skönt:)..
tänker på min babymich som e sjukis <3<3


idag har jag inte gjort allt för mycket, soffan har det väl mest blivit? haha skööönt.. och tittar fotboll i hallen en snabb runda;p.. nu e jag i lägenheten och har det såhäär bra:

jaaa ni ser rätt, de e madde&micha's special .. Te,Brie och det nya tilläget: cheeschips med cheesdip!
ÖVERMUMS!

och ja det blir faktiskt bara soffan ikväll och vila upp sig, maaassa klippningar imorgon men de e härligt :).. träffa min lilla carro med <3 ..

Bild på nya skjorta samt halsduk också :


nej soffan och tv? puss på er!



Kommentarer
michababe

Aw vad söt du är!!!! <3 mums, utan mig? fast hade nog inte fått ner något alls. I LOVE YOU

2010-12-31 @ 10:44:41
URL: http://cimmichellepalsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0