Måndag.

ny vecka, som sagt ledig idag. otroligt skönt=)

men gickändå upp tidigt :/ muhu.. men det gjorde inte så mycket =) la mig på soffan någon timme till sen upp och hoppa. Hela morgonen har jag sprungit runt och lyssnar på Jill Johnsson's julsånger & städat=) haha myyys! här är så julpyntat och så mycket snö ute så det är liksom givet att lyssna på medans man städar.

I alla fall, ska till stan om någon timme eller två ? titta resor=) sen jobba på det.
Sen blir det mys med La familia på det:) <3<3 i love you

Underbara familj,

imorgon börjar jag skolan vid 13 så sovmorgon på detmed;p men tror jag åker dit tidigare och pluggar, har prooov liksom ;/:P
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0