Söndag-

och helgen är helt slut, men ledig imorgon så de e chill:)

I alla fall helgen har varit, inte skön ska jag väl inte ljuga och säga va? njäe..

Fredags var jag på salongen till 18.. sen åkte jag till ängelholm och åt på Trees Amigos med laget, sen tittade vi  H2 =) gick sådär med ja.. sen hämtade jag mats,thomas och någon till på firmafest hahah.. sen senare på natten hämtade vi Carina på Tivoli hahaha.. jaaa, både hon och Anel som vi också träffade på var väldans... roliga! haha..

Sen hem och chilla, lördag: Upp och hoppa 0720 :( inne i äholm 0800, sitta i sek för SM P16 alll daay long, till typ 1900.. sen städa hallen och så så hemma vid 21.. duscha och sen dra till Micha&Rodde någon timme sen hänga lite med Pierre.. efter det hämtade jag ollie i stan

Och nuuuu idag sitter jag på jobb..

så det var min helg? ahah ytterst rolig helg va? ska hem sen och städa med, "yey" men ska i alla fall ta en paus och se H2 i strövels=) ..
ledig imorgon men jobb på kvällen. pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0