Tonight.

så e jag ensam, och det är inte alls speciellt kyyyligt?

men har i alla fall sysselsatt mig = ) haha ..
känner mig megafräsh nu efter att ha rakat benen, skrubbat kroppen med jordgubbs skrubben från
The Body Shop (mums) och tagit ansiktsmask!

lukta muuums!

Nu sitter jag i alla fall och har läst igenom tusen bloggar? haha ska faktiskt lägga mig i sängen och se lite tv nu täntke jag=)

imorgon så ska jag ut och gå på morgonen, ska gå till banken och sätta in pengar;) lovely ! sen hem och fixa mig sen till min syster och väcka henne och Tessan, så ska vi till väla och shooopppaa sönder! love it !
sen jobb på det sen hänga med brush ! hörs pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0