Torsdag.

Och imorgon e de feeeest ! ( haha allt jag räknar ner till alltid verkar det som!?)
 & även snart 2011, vilket inte förändrar något för mig för jag tror alltid de e de eller 2012... sick ..


Ajja idag så.. just nu är det FrisörSalong a lá Madde som är igång... tidsbeställning sker! hha nej men har 4 klippningar nu på förmiddagen=) helt ok, man vaknar hehe..

sen blir det till Strövels och klippa Mathias också! Sen mot väla med Sarah, så det blir nog bra:) massa money kvar att spendera;) har precis pungat upp 1750 till tivvan men de får jag igen av tjejerna imorgon, i hope? ahha :D

Ajja ikväll blir det nog bara chill, imorgon ska jag till Stina och fixa naglarna =) sen till frida eller thessan och fööööööra !

PUSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0