2010!

Gott, 2010, nytt år , alltid skönt.. & året började PERFEKT:).. lovelyyy

Hann inte lägga in på kläderna, kommer bilder när jag kommer hem från bad gastein *;)..


Började med middag här Flygande Jacob och sen Chokladpudding :) hehe.. spel och dricka och så .. trevligt, sen bussen in till ängelholm, hälsa på susanna, låna toa:p ahah ..hem till lina och ta lite supar, sen till stan! stod och sjöng, drack skumpa och tittade raketer! härligt.. sen bar det av till trees, sarah,jag&lina! Sen stack sarah, jag och lina dansade loss någon timme till tills dem stänge.. sen snodde någon min jacka:|.. men hittade den sen, pwuuuh!.. Sen gick jag till milles och köpte kebab;) haha .. lika bra!
Sen  jag jag upp till andreas där var sarah,alex,andreas,möller, & två killar till.. dem körde även mig hem vid fyra, kände mig lite stressad då jag inte packat klart!


MEN NU BÄR DET AV TILL BAD GASTEIN!!!
j


Kommentarer
Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam! :)

2010-01-10 @ 16:04:16
URL: http://saadet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0