Bad Gastein 2010! EN UNDERBAR BÖRJAN på ett nytt år... nu i bilder!

bg
BG första dagen, laddar upp för skidåkning!
bg
Mina roommates njuter av solen!=)
bg
Festen drar igång! EMMA ÄR TAGGAD
bg
Första kvällen, jag och jesper. Jag har västen pga att jag är dagens dansk (varje dag utnämns någon till dagens dansk, dem som gjort det mest korkade) jag gjorde: tappade min handske i liften och gick på att jag hade min högra skida på vänster fot.. hrm...
bg
Pudersnö, det är något för bebbe de.. lägg märke till att han är på väg upp, hämta skidan kanske?
bg
positiva parnaa!
bg
Putsar doojan, redooo!
bg
Dag 2, dagens Dansk! SLEMMET! (veckans dansk)
bg
Tre booys
bg
Vi älskar juice juice juiiice endast juice!
bg
SScchhhlluuut! ( det är lungt, slänger upp det imorgon i backen!)
bg
Partyprinseesss?! ofc
bg
vi rider vidare ner till Silver bullet!
bg
Emmiseen!
bg
Boysen på andra sidan =)! loovely killar!
bg
Jesper och Grana ! =)
bg
Engvall och jag ! =) veckans danskar!


FLER BILDER KOMMER !!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0