Bilder 2...

bg
juste, vi var där för att åka skidor, en bild på det kanske också passar
bg
jag som älskar snö ska klart få allt på mig !!=)
bg
Slemmet och PG!... så många namn alla har, man vet knappt vad man heter
bg
The gang.. utom slemmet som fottar och parna som är på äventyr i ryssland kan man säga..
bg
Vi har otroligt skön humor i våran lilla gäng ja... här spelas det kort, men underlägg, och alla ser lika dana ut... men det är okej!
bg
Mysig middag som avslutas med en mindre mysig obstler
bg
Då är vi på de igen!! kvällens lek är UNO, ni får se i senare bilder vem som förlorar.... förlorare = en shot vodka!
bg
Granii som fattade lite mindre men ändå klarar sig.. han trodde då man var tvungen att lägga över och sen blev det efter tänkande" jahaa, därför jag inte kunna tpå flera runder..."
bg
Paannii och Fille!
bg

Inne på silver bullet! stället där alla är glada tydligen ;D
bg
och packade? .... hahah jag tror jag förlorade uno några gånger!
bg
I liften! mitt favvoplace, naaaaaaaat
bg
Katten och Ååådi!
bg
Några som hade otur i tärning kanske ? Erika och Parna jaadåååå
bg
Nyförlovade paret! grattis Erika och Poppe, härliga två peoples!
bg
haha vi fyra gick ner till Edens Pub och tog en skida ;)
bg
en taggad mädigan!! ( mitt nya namn då.....)
bg
Avslutar med en härlig bild efter skidåkningen =)

enjoooy!



Kommentarer
Anmäl dig till Veckans Blogg NU!

Hej hej!

Klickade bara in...alltid kul att spana på nya bloggar!

Gud va härligt det ser ut med all snö!!!

Skönt med helg, har det hänt nått skoj hos dej?

2010-01-10 @ 19:13:28
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
amanda

snyg header

2010-01-10 @ 20:05:01
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Madde

hejhej.. ja det var underbart! jag kom precis hem från österrike, så har varit där och sen bara suttit i en buss i 20 timmar!



Tack så mycket!

2010-01-10 @ 20:50:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0