don't blame it on sunshine..

Inte skrivit på ett tag, var hos Micha i onsdags, sen i torsdags så hängde michi med mig hem =).. spelat matcher, varit i skolan och så ..

Helgen som gått har varit trevligt i alla fall.. I fredags så var jag och micha hos Karolina :) ytterst trevligt måste jag säga! vi snackade skit, åkt fyrhjuling och pulka efter och så ;).. haha skoj..
Lördag tog jag bussen från Karolina redan vid halv 11, mot ängelholm, inom sarah&andreas, sen mot match , två matcher efter varandra :( helt sluuut! men inte bölade man för det? Nejnej, hem och ta en pizza ;) sen göra vid sig och in mot ängelholm! Förfesta med Olliiie,Bebbi och Joel.B ;p haah ... han älskar mig och sarah tydligen ;).. hrm? haha stackarn fick beställa taxi direkt vi kommit in på Bahnhof för han vr så packad!
 Vi var på bahnhof till lite över två kanske? många som ville ha ut mig, men så funkar det icke små tööser!hrm...
Sen blev det kebab ( vilket som upp igen senare!!!örk!) sen taxi hem, nice!

Idag ska jag inte göra ett skiiit!:) eller jo, ska jobba lite sen titta innebandy, men usch så trött jag är idag, ont i magen fortfarnade, haft hela natten..

 Ajja, nog om detta, film nu innan jobb kanske? a tack :)
bg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0