Måndag.

tuhu, nu har jag gjort nog ca 4 st headers? jag får panik, ingen blir som jag vill, vet knappt hur jag vill ha den längre.. så bloggen ser lite halvdassig ut atm men jag fixar det senare idag när jag får lust & ork..

skola idag, trenden är bröööteen! Det har börjat en kille i klassen, det kallar jag att bryta trenden!!.. av 30 brudar så :).. men han är nog trevlig =) hehe nice...

Övningskört idag, ska till körskolan nu den 26 eller vad det var så får ju köra lite nu ..

ska ta ner julpynt nu och sen kanske slänga mig här igen? Varit och handlat massa sallad med mami så blir god middag ikväll, hela familjen går ju på GI från och med idag så ;) hehe.. får se hur det går.. :)
BH



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0