My days..

Inte skrivit på ett tag ? min dator har inte varit min bästa vän om man säger så, men idag så funkar det.. jävla sal alltså...

 Vad har hänt? jag har varit i skolan, träffat gamla godingar, slingat håret, varit på bröllopsmässa...

Jag har även fått ett tvivel, på vilka man ska lita på och vilka man inte ska bry sig om... mina två bästa vänner, någon ljuger, men vet inte vem.. & it sucks my friends... badleey.. och den VÄRSTA ursäkten jag var är" men jag vill inte att du ska bli sur,så vågade inte säga det direkt" hur många har sagt det till mig av mina vänner? all aight' ? .. men prova, att EN gång, inte ljuga SEN säga sanningen när jag kommer på er, utan prova istället säga sanningen direkt? då kanske jag inte blir sur? tänkt så någongång kanske? ...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0