Spöken!

Satt själv hemma idag innan gymmet... då det började dunka på ovanvåningen i rummet där en dam tidigare bott/dött?...
 Det gjorde även det på julafton, dock mer springande.. läskigt.. och jag vaknar ju alltid av mardrömmar på ovanvåningen...
USCH
spöken
Då påminner mamma mig om att spölen följer ju faktiskt personer sägs det... & kom på att när jag och syster var små så satt vi och lekte i vårat rum, så kommer jasse utsläpande med mig under armen och mamma bara: nej men jasmine, vad gör du ?... Jasse: vi kan inte leka där inne, bankar i garderoben... :|
Sen förra gården spökade det också, orkar inte skriva allt men usch !!.. haha jag kan ju int bo själv? då hänger hon/han på ju ;)? nya lya igen, jaja!.. =) ahah ...

JAG TROR PÅ SPÖKEN & ÄR RÄDD FÖR DET? - SVAR JAA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0